Mat i mängder

Jag har de senaste dagarna lagat mat i mängder. Det kan vara bra att ha hemlagad mat i frysen efter förlossningen. Kommer nog inte ha tid att stå i köket första veckorna. Idag har jag i alla fall gjort två pajer - en lax och potatispaj och en broccoli och svamppaj. Igår gjorde jag laxpudding och vegetarisk lasagne. Tidigare i veckan gjorde jag morotspannkaka, vegetarisk chili con carne och spagetti med vegsås. Frysen är full i mat men jag tänkte försöka använda mina kunskaper i tetris för att göra ytterligare lite plats i frysen för en sista maträtt.


Kommentarer
Postat av: Markus

Hah! "Kunksaper i Tetris", den ska jag också börja säga :P



Hoppas allt är bra med dig i övrigt och att Elvis vill säga "Hej" till världen snart :)

2008-08-09 @ 21:46:59
URL: http://grh.se
Postat av: Markus

KunSKaper såklart! Jävla stavfel... :/

2008-08-09 @ 21:48:09
URL: http://grh.se
Postat av: Mamma

Oj vad du är duktig. Den där laxpuddingen skulle jag vilja smaka.Kram till dej.

2008-08-10 @ 18:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0