Ny look

 
Ny frisyr och hårfärg...



men samma gamla mage i vecka 39.

Kommentarer
Postat av: jessica

Å vad fin du blev i din nya frisyr. =) Jag klippte mig ju också precis där i slutet. Riktigt skönt måste jag säga. Min Barnmorska sa att det var väldigt vanligt att gravida gjorde det,konstigt nog! =)

2008-08-22 @ 18:06:48
Postat av: mamma

Men oj, det blev ju jättefint. Det ska bli väldigt kul att få komma till er snart. Då får jag träffa dej och krama dej jättemycke.För nog är det väl ändå dax snart att döma av din mage.Gonatt.

2008-08-22 @ 22:24:30
Postat av: Anna

Så himla fin du blev i din nya look! =) Håller tummarna för att allt går bra när det väl är dags för lille Elvis att se världens ljus. Ha det bra! KRAMAR

2008-08-23 @ 11:34:12
URL: http://annahpettersson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Babe! När kommer bullen ut? Det börjar vara dags snart gissar jag, KUL! :D

Hoppas du mår bra! (Du är jävligt snygg iaf) :)

PUSS!

2008-08-26 @ 21:03:07
URL: http://cphanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0