Sista minuten-nervositet

Idag är första gången under hela graviditeten som jag känner mej nervös inför att bli mamma och allt som hör till. Jag satt i soffan och insåg att jag ska bli mamma inom en väldigt snar framtid och de berömda fjärilarna fladdrade till i magen som aldrig förr. Jag är säker på att både jag och Jimmy är redo och att vi kommer klara uppgiften bra. Visst kommer vi känna oss osäkra ibland men vem gör inte det?! Tänk att från en dag till en annan kommer vårat liv att totalförändras, och den dagen närmar sig med stormsteg. Kanske inatt, om tre dagar eller en vecka.

Vi har 1 dag kvar till beräknad förlossning.
Jag har varit gravid i 279 dagar av 280.
Nu är det väldigt väldigt nära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0