Bajslyckan - den enda sanna lyckan

När ens barn inte bajsat på någon dag börjar man bli aningen orolig. "Var är bajset?" brukar jag fråga Elvis men får aldrig något svar. När sedan bajset plötsligt ligger där i blöjan infinner sig den så kallade bajslyckan. "Han har bajsat!" brukar jag ropa högt till Jimmy som lyckligt kommer springande för att titta på det efterlängtade bajset.

Imorse var det dock inte bajslyckan som infann sig utan snarare bajsOLYCKAN. Elvis brukar alltid få vara naken på morgonen och imorse satt han inlindad i en filt i babysittern medan jag diskade. Han var ovanligt tystlåten under tiden och jag gladde mej åt att få diska ifred. När jag sedan lyfter upp honom inser jag varför han varit så tyst och stillsam. Han har suttit och bajsat den lilla skithögen, utan blöja! Innan jag lyckades få både honom och filten till badrummet för rengöring hade jag bajs över hela mej. "Jag älskar dej min lilla skitunge" sa jag då och hoppade in i duschen.

Här kommer några bilder på den snyggaste skitungen i världen:

    


Kommentarer
Postat av: Jessica&Elton&Emilia

Härligt med bajskalas så där utan blöja dessutom! =) Skönt för lilla magen. Mindre skoj för mamma såklart. Men visst blir man glad då bajset infinner sig iaf :-D

2008-12-04 @ 12:58:48
Postat av: mamma

Jag hade nog tur när jag var hos er. På mej har han ju bara pinkat. Men som säkert Elvis kusin Emma skulle ha sagt,det gör ingenting.

2008-12-04 @ 21:40:43
Postat av: Anna

Hej! Jag tänkte också höra av mig till dig och föreslå att vi skulle kunna ses nästa helg =) Kommer gärna förbi och hälsar på söndag den 14:e dec. Vi får höras närmare och bestämma exakt tid. Ha en trevlig helg! Kramar från Anna

2008-12-06 @ 08:16:03
URL: http://annahpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0