Matvraket mumsar banangröt



Igår fick Elvis smaka sin första smakportion. Den bestod av banangröt och gossen älskade det. Vi trodde att han skulle spotta ut första tuggorna men matvrak som han är så mumsade han i sig allt vi gav honom. Vi hoppas att detta kan göra att Elvis sover bättre när potionen blir lite större och mer mättande. Som det är nu håller han sin mamma vaken alldeles för stor del av natten. Jag är så trött att jag tar på mej tröjan bak och fram, glömmer mat på spisen och somnar i duschen. När man inte kommer ihåg senaste gången man sov mer än 2 timmar i sträck då är det illa!

Kommentarer
Postat av: Ida Larsson

Vi fixar resten, så kommer vi runt 18. Syns då!

2008-12-14 @ 14:30:12
Postat av: Anna

Tack själv för trevligt sällskap i söndags! Hoppas ni får en riktigt GOD JUL och GOTT NYTT ÅR! Jag hör av mig någon helg så tar vi oss en promenad =) KRAM Anna

2008-12-17 @ 15:31:58
URL: http://annahpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0