Ett år har gått...

För exakt ett år sedan kissade jag på en sticka och fick ett besked som kom att förändra mitt liv - jag skulle bli mamma. I nio långa månader bar jag den lilla gossen, fick foglossning och kissade ungefär 700 ggr i månaden. Så kom den dagen då Elvis tittade ut och efter det är inget sig likt. Livet har gått från att jag bara haft mig själv att tänka på till att fundera över vilken färg barnbajs egentligen ska ha. Att pilla ut snorkusar från en liten näsa var tidigare ett svårt trick men nu mera kan jag få ut de små rackarna på några sekunder.

Nu lämnar vi snart ett mycket händelserikt 2008 för att ta klivet in i 2009. Mina förhoppningar om det nya året är fram för att lite mera sömn och lite mindre mage.


Glada blivande föräldrar den 27/12 - 2007...

  
...en snygg liten gosse ett år senare.

Kommentarer
Postat av: mamma

Oj,så mycke skägg Jimmy hade motför nu. Tänk så fort man glömmer. Men jag kan inte se nog på Elvis. Han är verkligen väldigt snygg. Men det har jag sagt ungefär tvåtusen gånger förut.Ha det bäst så ses vi snart.

2008-12-27 @ 18:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0