Man ska aldrig säga aldrig

"Jag ska aldrig blogga" har länge varit den inställning jag haft till bloggande. Men ju fler bloggar jag själv börjat följa desto mer sugen har jag varit på att starta en egen blogg. Så jag bestämde mig för att svälja min stolthet och ge mig in i bloggens värld.

Dessutom känner jag att jag äntligen har något vettigt att blogga om - jag har en bebis i magen och familjelivet har därmed startat. Jag kommer inte skriva om modet för det intresserar mig inte. Jag kommer inte heller att skriva om alla fantastiska resmål jag besökt, för det är helt enkelt inte min grej. Däremot finns det risk för att jag skriver om att jag stirrat på min underbara bebis i ett helt dygn eller om hur mycket jag tycker om min nya dammsugare. Ibland kan jag också bli aningen filosofisk - men räkna inte med några överdrivet djupa tankar.

Så ger jag mig in i bloggens värld, det återstår att se om det är något som passar mig eller om detta blir det enda jag skriver.


Kommentarer
Postat av: anna

välkommen in i blogg världen då! När kommer bebisen? själv skall jag ha den 31 juli.. väntar och längtar nu..

2008-07-09 @ 22:16:57
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Anna

Ska bli skoj att följa dig och bebisen i bloggen =) Du har fått till en riktigt fin sida. Hoppas vi kan ses snart! KRAM ANNA

2008-07-10 @ 15:52:04
URL: http://annahpettersson.blogg.se/
Postat av: Ida Larsson

Underbart! NU kan jag följa dig och bebisen fastän vi inte pluggar ihop. KRAM

2008-07-10 @ 16:36:35
Postat av: Lars

haha, det här trodde jag inte om dig.. du slutar aldrig att förvåna! =)

blir kul att läsa dock, särskilt nu när man inte kan träffa dig nå ofta

2008-07-11 @ 00:13:20
Postat av: Ing-Marie

Världens finaste tjej med världens finaste mage och världens finaste sambo... Jättefin sida. Kul att kunna följa er så här på avstånd. Ing-Marie

2008-08-08 @ 11:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0