Vad har jag i magen?

Inatt drömde jag att jag födde. Förlossningen gick bra men det märkliga var att jag födde en katt istället för en bebis. Jag blev aningen snopen och kände mej lite lurad. Är det inte en garanti att det liggeren bebis i magen? Det märkligaste av allt var at t när jag  väl accepterade att jag fått en katt isället för en bebis så började jag amma katten. Läskigt. Det är tydligen inte ovanligt att gravida drömmer konstiga drömmar.. vet inte vad det beror på, men denna graviditet har i alla fall erbjudit en hel rad annorlunda drömmar. Mest hemska och tragiska drömmar faktiskt. Vissa nätter har jag varit ute i krig, andra blivit misshandlad eller så har världens befolkning drabbats av en märklig sjukdom så människor dör som flugor. Jag kan inte påstå att jag är speciellt utvilad när jag vaknar.

När jag vaknade imorse var jag lite nervös. Är de verkligen en bebis jag har i magen?!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Huvva, visste inte att du hade så läskiga drömmar .. syftar nu mest på världskatastroferna - men se det från den ljusa sidan; att klämma ut en hårig liten kisse måste vara betydligt skönare än en människa. Du kanske ska börja hoppas ..?

2008-07-16 @ 14:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0