Åh, en kaka vill du smaka?

Idag är sista dagen i Älvsbyn, imorgon lämnar jag och Elvis byn för att återvända till lilla pappsen i Umeå som vi saknar så otroligt mycket. Dagarna här har varit trevliga. Elvis har gosat med sin mormor och morfar, lekt med bästa kompisen Elton, busat med kusinen Emma. Vi har även hunnit med en shoppingtur till luleå, promenerat och fikat på mormors jobb. Elvis börjar få mer och mer rutiner, men för tillfället är nätterna lite struliga. Han vaknar ungefär 5 gånger per natt och jag är så trött att jag ibland stoppar tutten i örat istället för i munnen på honom.

Två dagar i rad har lilleman bajsat en rejäl kaka i sin mammas knä. Första gången får jag väl skylla mej själv eftersom jag hade honom naken i knäet. Andra gången tror jag faktiskt att min son var tankeläsare. Jag hade nämligen tagit på mej mina nyinköpta byxor, de första jeansen efter förlossningen. Jag satt och tänkte på hur fruktansvärt obekväma byxorna var och längtade efter mina gamla mjukisbyxor. Rätt vad det är bajsar Elvis på mina nya byxor och jag tackar och bockar för att jag måste byta tillbaka till de gamla. 

     
De två kändisbeisarna - Elvis och Elton


Kommentarer
Postat av: Jessica&Elton

Så himla snygga dom är kändisbebisarna :-D

2008-11-06 @ 15:41:17
Postat av: Linda Karlsson

Klart vi ska ut och gå.. Det är bara trevligt.=) Jag måste få bort lite Centrum kilon. Det blir lätt lite för många kakor när man jobbar där hela sommaren.=) Jag har varit hos frissan idag och den satmaran klippte av allt mitt hår.. herregud vad jag har bölat, somen unge. hehe. Men det känns bättre nu iaf. Det är nog en vanesak. Det växer ju tillbaka.=) kram

2008-11-06 @ 16:03:24
Postat av: Ida svarar

Markus ska få välja alla kläder, om han nu fortsätter att välja magiska :-) Vi måste absolut ses snart, jag är på skolan alla dagar 8.30-12... lätt schema att minnas. Kram Kram

2008-11-09 @ 10:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0