Elvis the rockstar rockar fett på bild

Elvis fortsätter att förvåna sin mamma och pappa. Idag sover han i vagnen ute på balkongen utan att jag var tvungen att promenera som en idiot över alla gupp. Jag var lat idag så jag bäddade helt enkelt bara ner honom i vagnen och körde ut den på balkongen. Nu har han snart sovit i två hela timmar och jag går förvirrat omkring i lägenheten och vet inte vad jag ska ta mej till. Eftersom jag hela tiden tror att han ska vakna så får jag liksom inget gjort. Här kommer i alla fall ett gäng nya bilder på den snyggaste rockstjärnan i världen.

    
   

Kommentarer
Postat av: Tina

Det är så roligt att se alla bilder hur han växer... Mera! =)

Hoppas allt är bra med er!

2008-11-26 @ 14:35:48
Postat av: Rebecca

Hihi världens sötaste rockstjärna!! :)

2008-11-26 @ 17:34:31
Postat av: Charlotte

Oooooooooooooh, vill oxå kramas med lillen!! LÄNGTAR! Hoppas du fick mitt mess? och att vi kan pratas vid snart. puss puss på er!

2008-11-26 @ 19:29:51
Postat av: Ing-Marie Bjuhr

Finast i världen..jaaaa, längtar efter er alla tre.

Tusen pussar och kramar ! Fajmoj

2008-11-28 @ 08:29:26
Postat av: Rebecca

Jag har utmanat dej! Kolla in min blogg. :)

2008-11-28 @ 23:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0