Förvånad mamma

Sitter vid datorn och gapar stort. Det har hänt något som aldrig tidigare hänt: Elvis ligger och sover för kvällen helt själv! Detta är första gången jag har kunnat stiga upp efter att han somnat utan att han vaknat. Det här är första kvällen jag är vaken utan honom! Varannan minut springer jag till sovrummet för att se att det verkligen är sant. När jag upptäcker att han fortfarande sover gott dansar jag segerdansen och Jimmy skrattar åt mej. Men nu till frågan.. vad ska jag göra när inte Elvis är vaken?!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, det är synd att vi inte bor grannar längre! Låter härligt med en långpromenad :) Är kul att läsa dina inlägg och ett stort grattis till att ni (eller Jimmy) vunnit pengar! Vi måste försöka träffas snart, hör av dig någon helg när det passar dig! Ha en fortsatt trevlig helg! KRAM

2008-11-22 @ 10:46:45
URL: http://annahpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0