Upp med händerna, annars skjuter jag!

Nu är mamma och Elvis tillbaka i Umeå. Vi välkomnades hem av pappa Jimmy med en stor bukett blommor och en inte allt för full tvättkorg. Elvis är som en ny bebis. Han skriker inte alls mycket, ligger och "pratar" och verkar ha betydligt med ro i kroppen nu än tidigare. Jag och Jimmy är så lyckliga över att allt går så bra nu. Elvis snuttar visserligen mycket på nätterna men det är inte så farligt. Inatt klockade jag hur länge det var mellan snuttningarna och det visade sig att han snuttar oftare än varannan timma. Vissa gånger var det bara 1 timma och 20 minuer mellan. Igår natt när jag skulle mata honom såg jag hur Jimmy ryckte till. Jag hade nämligen råkat skjuta bröstmjölk på honom inte bara en, utan två gånger. Det är inte helt lätt att styra in bröstvårtan rätt i Elvis mun när både jag och han är trötta. Ibland skjuter jag hej vilt omkrig mej.

Igår hade vi besök av min absolut bästa vän och Elvis "moster" Charlotte. Vi hade en supermysig dag med promenad, cafébesök och pusskalas. Elvis badade med sina nya vänner punk och rock-ankorna som han fått av Charlotte. I veckan ska vi bara vara hemma och mysa. Jimmy har semester på torsdag och fredag så det blir en lång helg.

   
 

Kommentarer
Postat av: Markus

Ledig torsdag och fredag, kommer väl till pass för nya expansionen till WoW som släpps på torsdag. ;)

2008-11-11 @ 13:17:06
URL: http://grh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0