Har du käkat glopudding, Elvis?

   
  
  

Kommentarer
Postat av: mamma

Oj vilka fina bilder. Men nog kan man fundera vad det är som är så spännande att titta på. Han är verkligen jättesöt och förlåt mej Jimmy men ganska lik sin mamma.Ha det bra med lillen.

2008-10-11 @ 18:19:19
Postat av: Charlotte

Oo, vilka underbara bilder. Mera mera mera! Längtar så mycket efter er. Idag är det prick fyra veckor tills jag kommer!

2008-10-12 @ 22:27:28
Postat av: Tina

Detta är första bilderna (jag ser iaf) på Elvis där han är riktigt lik pappa =)

2008-10-13 @ 07:35:16
Postat av: mamma

Jag kan inte låta bli att se om det har dykt upp nya bilder på Elvis. Annars roar jag mej med att titta på dom gamla. Men jag har en rolig kommentar från Emma, hon undrar om han har ätit blodpudding.Det låter väl ganska likt glopudding i en två-årings små öron.

2008-10-13 @ 21:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0