Myspys



Här hemma går allt bra. Jag och Jimmy lär känna vår son bättre och bättre för var dag som går. Ibland svettas vi och sliter våra hår i förtvivland och ibland ligger vi bara och myser med med honom och njuter av att han är vår. Elvis är en riktig liten snuttegris och vill helst ligga vid mina bröst hela dagarna. Ibland känns det som att han skulle hänga kvar där om jag släppte honom. Idag var vi på första besöket på bvc. Elvis hade ökat i vikt och väger nu 3560g och är 52cm lång.

    
  


Kommentarer
Postat av: moster

jag tror jag spricker av kärlek! världens snyggaste lille man :D

2008-09-08 @ 22:48:12
Postat av: Anna

Vilken underbart söt liten kille! Det är så roligt att få ta del av bilderna på honom & din fina familj. Du är riktigt modig & vågad som bjuder på dig själv på bilderna :) Jäkligt snygg barnvagn har ni också haha Ta hand om er! Stora kramar från Anna

2008-09-09 @ 15:28:01
URL: http://annahpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0