Napp? Nej tack!



Elvis vägrar använda napp. Vi försöker och försöker men han vill hellre använda sin mamma som en livs levande jätte-napp. Han vill gärna ligga och snutta även fast han ätit tills han kräkts. Det enda som går att ersätta brösten med en lite stund är mitt lillfinger. Eftersom jag inte gärna kan hugga av mej fingret är jag liksom fast större delen av dagarna. När vi var och handlade för någon dag sen testade jag köpta nappar av ett annat märke som hade en lite annan form. Jag slet dock mitt hår när jag upptäckte att de napparna bara fanns i ljusrosa och ljusblåa färger. I ren protest var jag helt enkelt tvungen att köpa de rosa. Tyvärr spottar han ut även dessa och jag får helt enkelt acceptera att vara en jätte-napp.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Oh, han växer verkligen så det knakar?! Tycker att han ser ut som en ny bebis för var dag/bild som går :O

2008-09-20 @ 21:31:24
Postat av: Charlotte

Tål väl att tilläggas att han bara blir - om möjligt - snyggare o snyggare för varje dag oxå ;)

2008-09-20 @ 21:32:08
Postat av: Elin

Han är verkligen jättesöt :) Massor me kramar från Stockholm

2008-09-21 @ 15:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0