Sådan far sådan son



Varje natt har jag turen att sova mellan mina favoritkillar. Elvis sover bättre och bättre på nätterna. Han vill gärna ha mat 3-4 ggr men somnar om ganska snabbt efteråt. Elvis har dock börjat låta väldigt mycket på nätterna. Han grymtar och stånkar i sömnen och detta väcker mej gång efter gång. Ibland är jag så förvirrad på grund av tidpunkten att jag tar upp honom för att amma men inser för sent att han faktiskt inte var vaken. Tror att Elvis släktar på sin pappa när det gäller att "prata" i sömnen. Inatt klagade Jimmy över att det var så många trappsteg nedanför sängen. För någon natt sedan undrade jag vad klockan var och då tog han upp sina glasögon, tittade förvirrat på dessa och la sig sedan ner för att fortsätta sova. Vad klockan var fick jag aldrig veta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fin han blev i nymössan :)

2008-09-23 @ 21:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0