Sova hela natten

Elvis sover nu mera hela nätter i sin säng utan att vakna. Nej, jag skojade bara. Haha. Efter 4 nätter med rätt bra sömn har han nu gått tillbaka till den snuttegris han var tidigare och vaknar säker 10 ggr per natt. I natt när han precis snuttat klar vände jag mej försiktigt om för att krypa närmare Jimmy. När jag äntligen lyckats dra mej fram till honom och hunnit ligga och gosa kanske 5 minuter så vaknade Elvis och undrade var mamma egentligen hade tagit vägen. Det var bara att vända sig tillbaka och vara nöjd med de få minuterna jag hunnit mysa med min sambo. Elvis blev nöjd över att få tillbaka sitt (mitt) bröst och somnade snuttandes om igen. Nu ligger han fortfarande och sover men det är bara en tidsfråga innan han upptäcker att jag försvunnit.

För att få ordning på sömnen har jag nu börjat läsa en bok som heter "sova hela natten". Hoppas att den kan ge kunskap och inspiration till en trött mamma som hemskt gärna skulle vilja sova lite mer. Ska först läsa tills ögonen blöder innan jag börjar med denna "kur". 

Nu åker vi till Älvsbyn. Adjö. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0