"Jag vill bo i en svamp"

Jag önskar verkligen att jag kunde säga att Elvis sovit massa timmar i sträck... Men inatt var den gamla vanliga snutt-Elvis tillbaka. Han vaknade och ville snutta minst en gång i timmen plus att både jag och Jimmy varit upp och vaggat honom en stund när han inte ville ligga i sängen. 

Jimmy jobbar idag medan jag och Elvis varit ute i det vackra vädret. Så här vackert är det i Umeå idag:

  "

Nu sitter jag och bloggar samtidigt som jag sjunger "jag vill bo i en svamp annars får jag kramp" för Elvis. Det krävs träning för att både sjunga och skiva samtidigt! 
Elvis verkar ha planer på att koka palt för hanhar snott min paltslev. 

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0