Lutande barnet i Umeå

Här händer det grejer! Lilla Elvis är full i bus och undersöker omvärlden mer och mer för varje dag. I söndags upptäckte jag att första tanden var på väg upp. Idag bet han mej i bröstet under amningen med den sylvassa lilla tanden. Någon som hörde mej skrika?!





På tal om att skrika så har Elvis börjat använda sin röst mer och mer. Jag önskar att det vore gulligt joller som kom ut ur hans lilla mun men han skriker tills han blir hes. Han är alltså inte ledsen utan testar bra rösten samtidigt som han ser ut att vara full av fan. Pappa Jimmy som brukar sitta och spela dator samtidigt som han pratar med massa folk över internet är numera bannlyst från kanalerna. De andra blev nämligen lessa på att ständigt höra en skrikande gosse i bakgrunden. Om dom bara visste hur snygg han var så skulle det säkert inte vara något problem.

Elvis har även börjar sitta lite kort stunder. Ibland lutar han som tornet i Pisa och han tippar ofta omkull. Men stunderna han sitter blir längre och längre.

  

Kommentarer
Postat av: Linda

Men så mycket som har hänt på bara 4 dagar :-) och busig som alltid ser han ju också ut att vara . PS nu kommer emma bli överlycklig då hon kommer hem från dagis då det kommit nya bilder på elvis.

ha det bra

2009-02-12 @ 13:07:46
Postat av: Elin

Åhh,, han är sååå söt! Det är så roligt att sitta och läsa om era små äventyr- oftast så sitter jag och ler för mig själv när jag läser.

Kramar

2009-02-13 @ 17:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0