Då och nu

Samtal mellan mej och Jimmy innan vi fick barn:
Jag: Jag älskar dej mest i hela världen..
Jimmy: Jag älskar dej mer.
Jag: Nej jag älskar dej mest.
Jimmy: Nej jag..
Osv..

Dagens samtal:
Jag: Elvis har bajsat och bajset såg riktigt bra ut.
Jimmy: Ja, sist jag bytte hade bajset en väldigt fin konsistens måste jag säga.

Kärlekspratet har övergått till bajsprat och det finns inte längre lika mycket tid för varandra. Ändå har vi det så bra och tar till vara på de stunder som erbjuds. Jimmy är en super-pappa och en underbar sambo och jag har äntligen fått min egen lilla familj som jag länge drömt om. Elvis är mammas lilla älskling även fast han driver mej till vansinne ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0