En vecka i Älvsbyn

Jag och Elvis befinner oss i Älvsbyn sen några dagar tillbaka. Schemat har som vanligt varit fullbokat. Det är många att hinnna träffas och umgås med när vi besöker byn. Vi har i princip varit tvugna att schemalägga kisspauser för att få allt att gå ihop. Ett och annat bajskalas har dock försenat det hela.

Vi har självklart spenderat mycket tid med familjen när vi varit här i Älvsbyn. Förutom myspys med Elvis mormor och morfar har vi busat med Elvis kusin Emma. Vi har även spenderat många timmar tillsammans med Jessica och hennes lillkille Elton. Medan pojkarna har sovit har vi surrat så vi fått sår i både mun och öron.

Jag hade en liten svag förhoppning om att Elvis skulle börja sova lite bättre i och med älvsbybesöket men tyvärr verkar inget bita på den lilla gossen. Han snuttar, bajsar och leker hela nätterna men jag börjar bli van och har accepterat läget. Men om ni möter en smått förvirrad mamma på affärn eller stan så kan det vara jag som blivit knäpp.

Nu längtar vi alldeles förfärligt efter pappa Jimmy och jag kan bara gissa hur mycket pappa Jimmy längtar efter sin son. I morgon reser vi hem och lämnar en trevlig vecka bakom oss för att återgå till vardagen hemma i Umeå.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0