Nu vänder det!


Tröjtext: "Tycker du att jag är tuff skulle du träffa min morbror"
Ni kan ju gissa vem Elvis fått denna fina röda tröja ifrån.


Elvis har sovit sin bästa natt någonsin! Detta tycker jag trots att vi varit upp och vaggat honom 3 gånger under natten, men däremellan har han sovit både två och tre timmar i sträck för att sen vakna först klockan 8.30 imorse. Jag var så lycklig när jag vaknade. Kan bara tänka mej den lycka jag kommer känna när han sover hela nätter.. Men den lyckan får jag nog inte smaka på än på ett år.

Både jag och Elvis är sjuka nu så det var behövligt med lite fler timmars sömn än vanligt. Elvis har feber och hosta medan jag har otroligt ont i halsen. Mina halsmandlar är stora i vanliga fall så när jag får halsont känns det ungefär som att jag har en pung i halsen men det har jag alltså inte! Bara svullna halsmandlar!

 
Elvis kämpar på med flaskan. Han har bestämt
sig för att försöka hålla i den själv och det tar därmed
väldigt lång tid för honom att äta.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ni får krya på Er! Kram Anna

2009-01-04 @ 09:03:12
URL: http://annahpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0