En solskensdag

Gissa vem som slog upp sina små blå ögon och tittade på sin mamma med ett stort leende på läpparna klockan 5.27 imorse? Just det, min lilla gosse. Vilken tur att han har en mamma som är morgonpigg! Kan man annat än att smälta när det vackraste som finns ler när han ser en?! Vi steg i alla fall upp för att gå och väcka Elvis mormor och morfar som till min stora förvåning redan var vakna. Vi befinner oss alltså i älvsbyn i några dagar för att umgås med nära och kära. Igår hälsade vi på busungen Elton. Elvis var till en början lite rädd för denna vilda gosse men efter ett tag blev Elton väldgt intressant att studera. På kvällen var Elvis kusin Emma med familj här och det slutade med att båda barnen badade och plaskade i var sitt badkar. Elvis i den lilla badbaljan och Emma i badkaret.

Idag jobbar mormor Carina och jag och Elvis är ensamma hemma. Solen skiner och vi hoppas på att både hinna med en promenad och en skotertur. Jag har lite bilder att lägga upp men eftersom jag inte har de rätta sladdarna här får ni vänta tills vi kommer hem till Umeå.

Tack och adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0