Arg Elvis och steppdansande granne




Elvis har börjat upptäcka att man kan bli arg för att få sin vilja igenom. När han vill få sin vilja igenom spänner han hela lilla kroppen, viftar med armarna och skriker rakt ut. Lillgossen blir alldeles röd! Jag skrattar förståss oftast åt honom när han blir arg - han är ju så söt!

Här om kvällen när jag skulle sova upptäckte jag till min förskräckelse att en av våra grannar verkar dansa steppdans och sjunga till. Jag vet att det låter som ett skämt men det är på fullaste allvar! Jag har en steppande sångfågel till granne!

Här kommer lite nya bilder:
   
  

Kommentarer
Postat av: Linda Karlsson

Hej Therese. Jag har inte kvar ditt nummer för min mobil har gått sönder så jag har en annan nu. och till min förskräckelse så har jag nästan inga nummer kvar. =( Typiskt.. Tänkte i alla fall bjuda dig på ett ljusparty nästa torsdag klockan 19:00. Sandra kommer ner till Umeå för att visa lite ljus och så.. Skulle vara jättekul om du kunde komma. Hoppas att du och lilla familjen har det bra. Kram /Linda

2009-05-05 @ 20:04:26
URL: http://lindamariakarlsson.blogspot.com/
Postat av: Rebecca

Sötare goskit får man leta efter!! :) Längtar till fredag då jag får träffa er igen! PUSS

2009-05-05 @ 23:09:55
Postat av: Tobias

HAhahaahha Elvis kan ha de skönaste ansiktsuttrycken ibland =D man blir glad bara man ser han :P

2009-05-05 @ 23:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0