Bloggdrottning?!

Som ni märkt så är inte bloggen lika väl uppdaterad som tidigare. Våren är här och att sitta vid datorn prioriteras inte speciellt högt nu. Jag ska i alla fall försöka lägga ut lite bilder då och då... men någon bloggdrottning blir jag nog aldrig.

Här nedan kommer lite bilder från vår helg i Älvsbyn. Helgen har varit väldigt trevlig och bjudit på allt man kan önska sig. Sen jag fick barn ser jag verkligen fram emot besöken hem till älvsbyn där jag får umgås med min familj. Hemma hos mormor och morfar finns det mesta man behöver och lite till.  Elvis har fått gunga, åka cykel, leka på gräsmattan och fått en egen "lära gå-vagn".  Vi har hunnit med årets första grillning, en  hel del bus samt en trevlig 70-års fest.



   
  
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Oj, så gullig han är. Han har verkligen alla möjliga ansiktsuttryck.Jag längtar redan tills nästa gång ni kommer. Hoppas att ni stannar länge då.Elvis har en jättegullig kusin som heter Emma, hon undrar ofta, är Elvis stor nu? Hon vill väldigt gärna leka med honom. Kram från mormor.

2009-05-19 @ 21:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0